logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۸۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
شهردار زنجان:

گروکشی اداره برق در برق‌رسانی به نور پردازی پل سید‌الشهدا/ فعالیت‌های شهرداری باید با یک سازکار منطقی به شورا ابلاغ شود

گروکشی-اداره-برق-در-برق‌رسانی-به-نور-پردازی-پل-سید‌الشهدا-فعالیت‌های-شهرداری-باید-با-یک-سازکار-منطقی-به-شورا-ابلاغ-شود

شهردار زنجان با اشاره به اتمام پروژه نور پردازی پل سیدالشهداء زنجان گفت: اداره برق در برق‌رسانی به پروژه نور پردازی پروژه پل سید‌الشهدا گروکشی می‌کند.

به گزارش موج رسا; مسیح‌اله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان در واکنش به اظهارات راشاد رئیس کمسیون عمرانی شورای شهر زنجان در خصوص ندادن اطلاعات درست به این کمسیون اظهار کرد: نحوه کار کردن و نحوه دعوت به جلسه و نحوه گفتمان در شهرداری با سایر ادارات سازمان‌های متفاوت است.

وی تصریح کرد: کسی می‌تواند در این مجموعه موفق باشد که زبان شهرداری چی‌ها را بلد باشد همین چشم گفتن و انجام ندادن هم بخشی از زبان شهرداری‌چی‌ها است.

شهردار زنجان عنوان کرد: اگر کوتاهی در دادن اطلاعاتی به کمیسیون عمرانی شورا بوده باید در یاد گرفتن همان زبان یک مقدار دقت بیشتری شود.

وی در ادامه خطاب به رئیس کمسیون عمرانی شورای شهر زنجان عنوان کرد: همه مواردی که مثال زدید کمسیون‌ها و کار‌های عمرانی تعطیله و سازمان‌ها هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و با این حرف‌ها پس شهرداری تعطیل است و همه امور با عالم غیب انجام می‌شود در حال حاضر صبحت‌های شما با این کار‌هایی که در شهرداری انجام می‌شود همخوانی ندارد.

معصومی بیان کرد: شهرداری یک مدیریتی دارد و مدیریت این مجموعه نیز با بنده بوده و تا زمانی که بنده مدیریت این مجموعه را دارم و مدیرعامل سازمان‌ها باید در همه کارها با بنده هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: رئیس دفتر و روابط عمومی همه کارها را باید با بنده هماهنگی کنند اگر درخواستی موضوعی باشد باید به بنده اطلاع دهید و در حالی که نه تنها مدیران کارشناسان شهرداری نیز به صورت مستقیم از شورا دستور می‌گیرند که این موضوع در شان و جایگاه شورا نیست.

شهردار زنجان بیان کرد: اینکه هر روز ما باید گزارش مصوب مکتوب به شورا بدهیم باید همه حوزه‌ها تعطیل باشند و بیایند در کمسیون عمران در حالی که تنها ما کمسیون عمران نداریم و کمسیون‌های مختلف وجود دارد اگر هر روز گزارش بدهیم پس کارهای شهرداری را چه کسی انجام دهد.

وی عنوان کرد: برای حل این مشکل یک سازکاری منطقی ارائه شود تا بنده نیز بتوانم آن مطالبی را که در شان و جایگاه شورا بوده را تهیه کرده و در اختیار شورا قرار دهیم.

نورپردازی پل سید‌الشهدا به پایان رسیده است

معصومی با اشاره به پروژه نور پردازی پل سید‌الشهدا بیان کرد: همه کارها توسط سازمان انجام داده شده و این کارها نیز بیش از دو ماه پیش انجام داده شده که شرکت برق در برق رسانی گرو کشی می‌کند.

وی بیان کرد: این شرکت سر ساختمان غیرقانونی که در شهر می‌سازد که توسط شهرداری منطقه تعطیل شده برق سه فازی که شرکت برق باید به شهرداری بدهد نداده است.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: کار نورپردازی پل سیدالشهدا تمام شده است و تنها منتظر تامین برق مورد نیاز این پل هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق به درخواست شهرداری امروز و فردا می‌کند گفت: دلیل این امر نیز صورت جلسه‌ای تهیه شد و در شورا نیز رای نیاورد برمی‌گردد که شورا نیز به حق رای نداد چرا که درخواست مازادی داشتند.

معصومی در ادامه با اشاره به طرح تفصیلی شهری زنجان بیان کرد: طرح تفصیلی تهیه شده که یک بخش آن معابر بوده و یک بخش آن نیز ضوابط اجرایی برای احداث ساختمان‌ها است خیلی ایراد دارد ولی متاسفانه در طرح تفصیلی ما فقط مجری هستیم.

وی بیان کرد: در اجرای این مطرح ما نمی‌توانیم تغییری انجام دهیم و اگر بخواهیم هر تغییری را انجام دهیم باید به کمسیون ماده 5 ارائه داده شود.

شهردار زنجان بیان کرد: 37 معبر را استخراج شده که در هر جلسه دو تا معبر را مطرح کرده و به تصویب می‌رسانیم.

وی عنوان کرد: طرح تفصیلی جدیدی که تهیه می‌شود باید حساسیت‌ها بیشتری و نقش پررنگ‌ باید داشته باشیم.

معصومی عنوان کرد: در تهیه طرح تفصیلی سال 88 شهرداری خیلی به بازی گرفته نشده و یا اگر به بازی گرفته شده نقشش خیلی نقش پررنگی نبوده است به نظر بنده باید در طرح تفصیلی باید جدی وارد شویم.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲